Zweden

9 juli 2022 - Gävle, Zweden

Gisteren nog een dagje in Ümea doorgebracht. We stonden met 3 campers op de parkeerplaats aan de rivier. Het was er heerlijk rustig.  En hebben prima geslapen.

Op de kaart hadden we gezien dat Ikea op 15 minuten fiets van ons vandaan was.  Tja..... dat moet natuurlijk bezocht worden. Nou hadden we ook wat spulletjes nodig dus dat kwam goed uit. Na de lunch zijn we weer richting het centrum gefietst en nog even de kroeg in gedoken.  S avonds lekker in de camper gegeten. Het is weekend dus er was aan de rivier wat meer reuring. Dit keer stonden we er alleen.

Vanochtend zijn we weer verder gegaan.  Omdat het weer te wensen overliet hebben we kilometers gemaakt. We zijn op weg naar het eiland Öland, en om daar te komen moeten we veel kilometers maken.

We zijn net beland in Gävle. Op een prachtige plek in het bos waar je mag staan. Het is nu weer zonnig.  Na het eten even wandelen en dan weer heerlijk slapen.

Morgen beginnen we aan de 8e week. Merel ik had een weddenschap met je moeten afsluiten,  dan had ik dik gewonnen 😂😂

Fijn weekend allemaal💋💋

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Lilian:
    9 juli 2022
    Je hebt toch niet Ikea leeg gekocht
    Het is al weer 8 weken wat gaat dat snel ik mis jullie wel
    Maar geniet er lekker van
    Als jullie weer thuis zijn gaan we het lekker in halen
    💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋
  2. Ine:
    9 juli 2022
    Nee Lil we hebben het netjes gehouden 😂zodra we terug zijn kletsen we weer bij💋
  3. Merel Sloot:
    10 juli 2022
    Hahaha oké oké je hebt gewonnen 😂😂
    Maar ben vooral heel blij dat het zo bevalt ♥️
  4. Will:
    10 juli 2022