Zweden

10 juni 2022 - Åsa, Zweden

Woensdagochtend rond 8.30 vertrokken uit Kopenhagen. Naar de veerboot was maar een half uurtje. Vlak voor de boot was een industrie terrein waar een Lidl zat. Dat kwam goed uit,  nog even snel wat boodschappen gehaald. Het is hier iets goedkoper dan in Zweden.

De boot op ging vrij vlot, er kwamen meer grote vrachtwagens af dan er verkeer op ging. Binnen 20 minuten waren we al los van de kade. De overtocht is maar 20 minuten, en als je een beker hete thee hebt moet je nog echt je best doen om zonder brandwonden de beker leeg te krijgen.  We stonden in de eerste rij die van boord konden dus dat was lekker snel.  En weer het gas erop. We merkten al na zo'n 1.5 uur dat we toch moe waren. Frans had slecht geslapen dus op een parkeerplaats is hij even zijn bed in gekropen en ik heb lekker zitten lezen.

Maar we zijn toch gelijk opzoek gegaan naar een camping voor minimaal 2 nachten. We staan nu in Frillesäs. Even lekker rustig aan en de was moest gedaan worden. Even de camper toch iets handiger ingericht.  Lekker een beetje aanklooien.

Vanochtend kwam het met bakken de hemel uit.  Maar vanmiddag was het weer heerlijk weer.  Dus lekker met een wijntje aan het Kattegat gezeten. Helaas waren er heel veel kwallen en die hadden vast geen behoefte om er nog eentje bij te hebben 😂😂. Dus we zijn het water niet in geweest.

Morgen gaan we weer verder omhoog. We hebben ons oog laten vallen op natuurcamping  Lagom in Värmland. Of we daar komen is altijd een verrassing.

We houden jullie op de hoogte💋💋

1. Gillis:
    10 juni 2022
    goed te horen dat jullie maximaal genieten van de camper !! Missen jullie af en toe de caravan nog ? 😜
  2. Ine:
    10 juni 2022
    Absoluut niet. Dit is zo ideaal. Ik zou niet anders meer willen. Dit hadden we jaren eerder moeten doen, als er toen geld was 😂😂
  3. Merel Sloot:
    🤩🤩🤩