Laatste 2 dagen

21 juli 2022 - Almere, Nederland

Gistermiddag gevlucht uit Höllviken.  De warmte was ineens opgelopen van 21 naar 26 graden.  We hadden ook een explosie van muggen in de haven. Eigenlijk kon je niet meer buiten of binnen de camper.  Alles ingepakt en de brug over naar Denemarken, doorgereden naar de veerboot in Rødby waar we gelijk de boot op konden. Voordat we boven op het dek aankwamen waren we de haven al uit. Om 21.00 uur reden we in Puttgarden de boot af. Dan begint het grote zoek spelletje. Stellplatz vol, dan weer een camping niet te vinden is.  We kwamen terecht in Grossenbrode. Frans is bij een restaurant gaan vragen of hij een camping wist.  De man bleek de eigenaar te zijn en van hem mochten we gewoon op de parkeerplaats blijven slapen omdat dit prive terrein is. Even nog een wijntje bij hem gehaald en een uurtje met hem  zitten kletsen.

'S- ochtends waren we er al vroeg uit.  Eerst ontbeten en gas erop naar huis. Rond 14 uur waren we weer thuis.

De camper heeft het top gedaan of het nou in de bergen of op het vlakke land was. Hij gaf geen krimp. Het was een heerlijke vakantie, onwijs veel mooie mensen en plekken gezien. Iedereen spreekt Engels wat heerlijk is om gesprekken aan te gaan.  Boven de poolcirkel geweest. Alle weersomstandigheden gehad. Voor het eerst in het wild gekampeerd, we willen nooit meer anders . Frans heeft walvis mogen proeven,  wat hij heerlijk vond. En 10 maal op een veerboot gezeten, waar ik 1x groen vanaf kwam. Wij hebben ons hart verloren aan Scandinavië.

Bedankt voor al jullie reacties💋

Statistieken:

Km's:          7376

Landen:   5

Dagen:     52

Benzine:  € 1618,62

1. Lilian:
    21 juli 2022
    Wat fijn dat jullie een hele mooie vakantie hebben gehad en ok fijn dat jullie weer lekker uit gerust zijn in de vakantie ik vondt het heel leuke wat jullie op geschreven hadden over jullie vakantie
    💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋
  2. Ine: