Reis naar het zuiden

10 november 2022 - Orléans, Frankrijk

We zijn weer onderweg.

Gisteren om 10 uur thuis vertrokken. Al snel bij Breda de grens over gegaan. Thv Gent waren we het zat en zijn een plekje gaan zoeken.  Vijf minuten van het centrum was een mooie plek bij een sporthal. Daar konden we achter een hek staan.  Met de fiets waren we in 5 minuten in hartje Gent. Heerlijk door de stad geslenterd, prachtige oude gebouwen, veel mooie kerken die weer natuurlijk allemaal zijn in geweest. De stad is nog mooier als het donker is. Bij  de Bier Central wat gedronken en heerlijk gegeten. De terugweg was een uitdaging om niet met je wiel  in de tramrails terecht te komen. Maar het is ons gelukt.

Vanochtend weer vertrokken richting het zuiden. Helaas moesten we door Parijs wat inhoudt....vette files en Fransozen die hun rijbewijs bij een pakje boter hebben gekregen 😥. Rond vieren waren we het zat en zijn we opzoek gegaan naar een slaapplek.  We zijn neergestreken in Orléans. Op een plek aan de rivier de Loire. Hier blijven we 2 nachten zodat we morgen Orléans kunnen bezoeken.

1. Lilian:
    11 november 2022
    Dat is mooie in het donker en was het bier lekker 😘😘😘
  2. Gillis:
    Mooie start jongens 🫶🏻
  3. Ine:
    11 november 2022
    Ja Lilian, het Belgische pinteke was zeker lekker !!
  4. Lilian:
    14 november 2022