Noorwegen

20 juni 2022 - Namsos, Noorwegen

Wat een feest dat wildkamperen. 24 uur helemaal alleen in een natuurgebied gestaan. We stonden vlakbij een waterval en een meer. Er kwamen af en toe wat Noren langs om in het meer te vissen, verder niemand. De bedoeling was om de volgende dag richting Trondheim te gaan.  Maar het is 's nachts gaan regenen en dat bleef het de hele dag doen, dus hebben we besloten om nog maar een nachtje te blijven staan. Want in de regen een stad bekijken is niet ons ding. Tegen de middag kregen we buren en even later stonden we daar met 3 campers, ook gezellig.

De volgende ochtend zijn we vertrokken, op weg naar wat men noemt de mooiste route naar het noorden, weg 17.  578 kilometer lang met 7 overtochten. We zijn heel benieuwd.

We zijn gistermiddag neergestreken in Namsos. Prachtige plek naast de luchthaven. Vanuit de camper kunnen we de kleine vliegtuigen zien aan komen en vertrekken. Je hebt er weinig last van.  Vandaag zijn we lopend naar het dorp gegaan.  Op maps stond 1 uur lopen, wij dachten dat zal wel meevallen.  Ik kan je vertellen...... dat viel behoorlijk tegen.  Heuveltje op en weer af, maar we hebben het gedaan.  Gelijk wat boodschappen meegenomen voor de komende dagen.

Morgen gaan we weer verder richting Vennesund voor onze eerste overtocht.

1. Maud:
    20 juni 2022
    🤩 ziet er weer mooi uit!
  2. Ine:
    20 juni 2022
    Het is echt een prachtig land. Om elke hoek is het weer een mega uitzicht.
  3. Lilian:
    21 juni 2022
    Jullie hebben toch wel een vis gevangen
    Wat een mooie omgeving zijn jullie al geweest
  4. Ine:
    21 juni 2022
    Wel vis gegeten maar niet gevangen 😂
    Mooi is het zeker, behalve het weer dan, regen en 10 graden 🥲