Barcelona

13 november 2022 - Gavà, Spanje

We hebben Lodève achter ons gelaten om 9 uur. Op naar Barcelona, bij Narbonne even een pitstop gemaakt voor een bak koffie en de laatste franse croissant. Toen we weer verder reden stonden er bij de uitgang 2 jonge mensen met een bordje Barcelona in hun hand en hun duimpje omhoog.  En je snapt het al...... ik ben gestopt,  we hebben plaats voor ze gemaakt en zo hadden we ineens 2 gasten aanboord. Jeanne Marie en Quintin, ze  komen uit Straatsburg en zijn op weg naar Valencia.  Onderweg hebben we lekker zitten kletsen.  Quintin had heerlijke, zelf, gebakken koekjes bij zich. We hebben ze vlak voor Barcelona afgezet,  daar gingen ze verder richting Valencia.

Wij zijn inmiddels bij onze camping Tres Estrellas in Gava aangekomen. De schrik sloeg ons om het hart. Er ging en briefje,  camping vol alleen als u gereserveerd heeft. En dat hadden we niet.  Frans met zijn charmante gezicht naar binnen en verteld dat we "vaste" gasten zijn. En warempel we stonden nog in de computer. De slagboom ging open en we hebben een plekje.  Vandaag even lekker niets meer doen en vandaag morgen gaan we Barcelona onveilig maken.  Zoals het er nu uitziet blijven we tot vrijdag........