Hamburg

2 juni 2022 - Hamburg, Duitsland

Hallo allemaal,

na 3 dagen Winterswijk op een prachtige camping, we stonden overigens op de camperplaats vàn de camping met gebruik van alle faciliteiten zijn we woensdag naar Hamburg gereden en neergestreken op een camperplaats nèt naast het centrum. De eerste(mid-)dag de stad een beetje bekeken maar een gitzwarte lucht en onweer deed ons naar de camper terugkeren, een wijntje en een kaasje smaakten daar ook…

Donderdag  een dagkaart voor de metro gekocht en als eerste Hafencity, st. Pauli en de Reperbahn bezocht. Het was allemaal prachtig al dacht koning winter die ochtend zijn rentree te kunnen maken, het leek wel winter. Gelukkig klaarde het in de middag op en  hebben we wat inkopen gedaan en ons culinair laten vertroetelen. Rond half zes zijn we naar de Kunsthallen geweest, wat een schitterend museum een absolute een aanrader.
Hamburg is een imposante stad door zijn haven die tot in de stad steekt, erg druk- vergelijk het maar met Amsterdam maar zeker de moeite waard!

Morgen gaan we richting Denemarken, het Limfjord in het noorden om te beginnen, even wat rustigers na twee dagen van overwegende drukte.

1. Merel Sloot:
    2 juni 2022
    Leuk!!! 😍
  2. Lilian:
    3 juni 2022
    Dat ziet er allemaal mooie uit
    Wat een mooie museum
  3. Gillis:
    Mooi jongens, op naar Denemarken 🔥
  4. Beaudine den Hartog:
    3 juni 2022
    Wat leuk jongens! Op naar het noorden! Als die Kunsthallen een aanrader zijn, zet ik ze ook op m’n lijstje.